tisdag, september 19, 2006

Lite blandat om igår

Igår var jag trött... Jag fick väl skylla migsjälv, för jag satt uppe o glodde på valvakan tills klockan var närmre ett... Det har jag inte riktigt marginaler till att göra märkte jag.

I natt ringde det mitt i natten. Anders flög upp, men vem-det-nu-var-som-ringde lade på innan han hann svara. Skyddat nummer.

Det tog låång tid innan jag somnade igen efter det, så trots att jag lade mig tidigt, så fick jag inte sova ut precis...

Jag tycker det ska bli spännande med den nya regeringen. Jag tror på Alliansen och hoppas att deras teorier kommer att fungera i verkligheten!

Hanna o Elin badade med kläder och flytväst på sig på simskolan igår. De tog vars två märken: livbojen röd och livbojen blå. Roligt. :o)

Under tiden badade Thea i badbaljan här hemma.

Vet ni vad man får om man tar en badrock och håller med ena handen i ena änden av skärpet och den andra i andra änden, håller fram händerna på raka armar och låter själva badrocken hänga framför sig?

Det vet Thea!

Det blir en motorcykel förståss!

Så hon körde på sin motorcykel fram o tillbaka mellan barnens rum o badrummet en bra stund efter badet :o)

Sen fick hon titta på film resten av kvällen och så blev det gorbys till kvällsmat.... Kanske inte en sån kväll när man känner sig som världens bästa mamma precis, men så är det ju ibland...

Inga kommentarer: