lördag, november 25, 2006

Leverkorven vann...

...över kardemummabrunosten idag. Lite omväxling ska det väl vara.

Efter kvällsmaten fick vi presenter av Anders.

Han hade köpt en väska med 4 stora rör med smarties i. Överst på varje rör satt en disneyprinsessa.

Hanna fick Askungen med rosa klänning och Elin fick Törnrosa med blå klänning. De var självklara. Sedan var där två gula klänningar kvar. A bestämde att Thea skulle få Snövit, så då blev det Belle, Skönheten, kvar till mig :-)

Han sa att han inte visste att det var hon som var Skönheten, men jag väljer ändå att tolka det hela som en romantisk gest ;-) Min ängel!

Tyvärr är ju inte smarties så värst goda... De är för tjocka o för sötsliskiga... Nonstop ska det ju vara om det ska vara chokladlinser! Menmen, inte ska man väl klaga....

Alla prinsessorna står förresten på vars ett podie med en liten spak på sidan. Drar man i spaken så snurrar prinsessan runt :-)

Hur ska jag lyckas bräcka detta när jag ska till Norge på julbord fredag-lördag i nästa vecka??

Fast, det behövs kanske inte bräckas.... Jag ska ju inte alls så långt och blir bara borta över en natt. Nej, jag kan nog ta det lugnt o ordna någon mindre present.

Inga kommentarer: