onsdag, november 22, 2006

Kundbesök

Idag är jag på kundbesök i mitt programmeringsjobb. Det var längesen sist. Riktigt trevligt att träffa lite folk i detta jobbet med :-)

Idag är jag mest med för att träffa folket här o se lite hur de har det. Det är Kjell som håller i det hela, så jag behöver bara "flyta med" liksom. Rätt skönt. Jag kommer att bli deras "first line support" efter hand här, eftersom jag bor en halvtimme härifrån och det norska kontoret är typ 6 timmar härifrån. Dessutom pratar jag ju svenska, vilket de ser som en fördel, trots att de inte har några större problem att förstå vad Kjell säger.

Betydligt bättre dag idag än igår iallafall. Igår var grått och trist och jag ville ingenting och var på ett uruselt humör, vilket jag tror att barnen inte skulle vara sena att hålla med om ifall du frågade dem....
Hoppas jag klarar mammarollen bättre i kväll... I kväll ska vi ju på luciaövning igen också och det är ju trevligt :-) Dessutom strålar solen från en mestadels blå himmel idag och det gör ju att grundförutsättningen för att vara på bra humör är bättre än det gråa småregniga vi hade igår.

Det blev en liten promenad på lunchen också. Det känns bra.

Inga kommentarer: