tisdag, oktober 17, 2006

Två tredjedelar

Idag har Anders haft ont i halsen och Elin inte känt sig bra i magen, så de har varit hemma båda två.

Jag hade en mammagrupps-träff mitt på dagen som gick rätt bra. Men det känns som det går åt mer tid när det är mitt på dagen. Då måste jag ta igen lite av mitt vanliga jobb nu på kvällen istället och det är lite segt.

Anders mor tyckte det var längesen jag visade hur långt jag kommit på mitt me&i-mål, så nu när jag kommit över 100 000, så visar jag gärna igen :)



Halva sässongen har gått och jag har kommit två tredjedelar av vägen till mitt mål. Visserligen brukar färsäljningssummorna sjunka något mot slutet av sässongen, men jag tror ändå inte att det ska bli något större problem att gå i mål :)

Fast, egentligen gör jag detta för att komma ut o träffa folk. Pengarna är sekundärt. Jag brukar säga att jag har en väldigt billig hobby som ger pengar istället för att kosta pengar....

Men nu får jag fortsätta med mitt "riktiga" jobb en stund till!

Inga kommentarer: