onsdag, oktober 04, 2006

Pajen

Den blev ätbar, det blev den och Elin tyckte t o m att den var god och åt upp allt utom osten. De andra två barnen åt lite här o lite där, men tyckte inte det var så gott. Thea åt alla sina champinjoner och den mesta broccolin iallafall medan Hanna tyckte att botten var bäst.

Själv var jag inte så nöjd just med själva botten, men resten var helt OK. Jag ska nog köpa hem ett paket smör och en påse fint vetemjöl (det var slut), det blir bättre då. Lite grahamsmjöl (en tredjedel - hälften) brukar jag ha i, men det blev liksom för mycket med bara det. Tyckte jag iallafall.

Anders tyckte att jag gjorde bättre pajer förr men detta var iallafall bättre än tradiga mackor. Vet inte vad jag ska säga om det betyget precis... Men han åt två portioner iallafall, så ätbart var det.

En lagom bit till middag åt mig imorgon blev det över. Perfekt :)

Inga kommentarer: