söndag, oktober 08, 2006

Helgen

Igår var jag på säljarmöte och träffade lite me&i-kollegor på förmiddagen och på eftermiddagen/kvällen var vi och hälsade på några kompisar som köpt hus i sommar.

Idag hade jag träff kl 13 och fick lite extra energi på förmiddagen, så jag dammsög och bytte lakan i tösernas sängar. Sedan kände jag egentligen inte alls för att åka iväg på träff till folk som jag inte känner, men jag fick iallafall iväg migsjälv och precis som jag visste, så var det ändå roligt när jag väl kom iväg :)

Värdinnans man sa när jag hälsade på honom: "Jag känner igen dig" Och jag kände inte alls igen honom. Pinsamt. Det visade sig att vi gick i samma skola i grundskolan, men han är 2 år yngre än mig. Det förklarar ju det hela. Inte minns man väl de som är två år yngre heller, de var ju bara "skitungar" De som var två år äldre hade man ju däremot bättre koll på. Det är ju bara en naturlag liksom. Vi kom också fram till att hans bror och min syster gått i samma klass.

När jag kom hem efter träffen så var barnens farmor o farfar här på fika. Sedan kom den stora tröttheten över mig igen.... Jag som tyckt att det gått rätt bra den senaste tiden.... Nåja, det känns lite bättre nu iallafall, och jag har sagt åt migsjälv på skarpen att jag ska gå och lägga mig direkt efter Sopranos ikväll!

Nu börjar det!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för din kommentar i min blogg!
Alltid roligt att stöta på andra tvillingmammor!
De 3 länkarna på min blogg är till andra bloggande tvillingmammor alla 3!

Jag har oxå problem med att gå och lägga mig om kvällarna, det blir alltid för sent och så vaknar pojkarna alltid innan 6 så man är lagom trött hela dagen! ;-)

Ha en bra dag!