måndag, juni 12, 2006

Utekonsult

Idag var det perfekt väder att sitta med laptopen under markisen :o)

Nu ikväll var jag på träff hos en av mina stamvärdinnor. Vi var också ute i skuggan. Härligt :o)

Nästan alla gästerna hade sina barn med och då brukar det bli lite stökigt, men de var allihop (utom de allra pyttigaste) nere på gräsmattan och lekte, så de störde faktiskt inte alls. Inte för att jag tycker att det gör så mycket att de är med annars också, bara jag får lov att prata någorlunda ifred.

Alla hade sett kläderna förut, de ville bara vara med på sommarrean, så det blev en expressvisning. Ganska skönt faktiskt :o)

Jag har nu sålt för 149 882:- denna sässongen. Så risken för att jag inte ska komma upp i 150 000 är faktiskt helt obefintlig. Skulle jag inte få in en enda beställning till, så köper jag något själv. Vad som hellst! Kommer man upp i 150 000 så behöver man nämligen bara betala halva priset för provkollektionen nästa år, så det är värt 2 250:- :o)

Inga kommentarer: