måndag, juni 19, 2006

Igår o idag

Igår var Hanna o Elin på Badkalas hos en kompis. Hon har en såndär blå pool i trädgården som "alla" har nuförtiden. Perfekt väder för det med strålande solsken :o)

När jag hämtade dem så berättade pappan i huset att H&E var de som badat mest av alla. De hade varit i poolen nästan hela tiden.

Idag har jag städat husvagnen nästan helt färdigt. Ska bara torka av golven också. Jobbigt att torka av alla skåp, hyllor o väggar... Kan nog bli träningsvärk i högerarmen imorgon. Lyllo de som är både höger o vänsterhänta och kan skifta arm emellanåt. Jag försökte, men det gick inge vidare... Har inte alls samma kontroll över vänstran liksom.

Jag har också plockat en del grejor här inne, fast jag kom inte så långt som till dammsugningen. Det får bli imorgon.

På kvällen kom Anders föräldrar hit och så grillade vi lite korv o hamburgare. Thea fick paket också. Hon heter ju Alice i tredjenamn och det är ju (tydligen) på midsommarafton, och då träffar hon inte farmor, så det fick bli idag istället. Det var hon inte speciellt ledsen för, förståss :o) Hon fick en fin bok.

Inga kommentarer: