fredag, juni 16, 2006

Sista dagen innan semestern

Semester betyder ju inte precis att vara ledig när man har hus o barn.
Bara ett annat jobb.
Ett inte lika lugnt jobb.
Känner inte att jag ser fram emot det just nu faktiskt.
Visst ska vi göra en massa roliga saker och träffa en massa folk och det har jag ju sett fram emot länge.
Men just nu känns det mest jobbigt det hela :o(
Fast det går väl över när vi väl är där antar jag.
Nu ser jag bara allt jobb kring alla måltider (Planering, inköp, matlagning, diskhantering...) och all städning och all packning o sånt :o(

Detta var nog det tristaste inlägget jag gjort här... Men man kan ju inte vara glad jämnt, så är det bara...

Känns lite bättre bara av att gnälla av sig lite...

Men om det är någon som verkligen läser det jag skriver så får ni gärna pigga upp mig med en kommentar....

Inga kommentarer: