måndag, december 04, 2006

Hur folk hittar hit

Jag har kollat lite på statistiken för denhär bloggen. Där ser man bl a vad folk har googlat på för att komma hit. Lite kul.

Många söker på glöggfest har det visat sig. Tydligen är det många som vill gå på glöggfest? Det skulle förståss också kunna vara samma person, slår det mig nu. Jag har inte kollat om det är samma IP-adress....

Me&i, meandi, ibland i kombination med kläder är också vanligt.

Efter hand som tiden går utan att kläderna dyker upp från Gneis, så blir det också ett allt vanligare sökord. Ja jag har använt mig av det själv också för att leta efter om det kan finnas någon som fått sina kläder och har vänligheten att blogga om det... Tyvärr har vi ännu inte sett något spår av dem :-( Men, jag följer med stor spänning hur de kommer allt närmre på hemsidan... Snart dax hoppas jag....

Det har varit ganska många andra också, men den roligaste som jag kommer på just nu är : var kan jag köpa en lucialinne!

Jag hoppas att inte du som skrev det läser detta och blir sur, men jag skrattade en stund åt det, måste jag erkänna.....

Inga kommentarer: