söndag, maj 28, 2006

Ensam hemma

Resten av familjen har åkt till barnens farmor o farfar för att fira mors dag. Jag stannade hemma. Jag är så trött och har så mycket att göra här hemma.

Fast istället för att dammsuga, plocka disk, tvätta, städa badrum, jobba, osv... så sitter jag här och klickar runt bland alla miljoner bloggar som finns. Ganska meningslöst egentligen.

Benen känns fortfarande, men inte så mycket som i gårkväll. Jag har försökt att hitta på nätet hur många trappsteg det är i Holmenkollenbacken, men det har jag inte hittat någonstans. 60 meter över marken är det iallafall.

I morse fick jag ett par muggar i morsdagspresent av H&E som de dekorerat på dagis. Thea hade inte gjort någon, för hon var ju sjuk hela förra veckan.

Fast, nu får jag väl ta mig samman och få något gjort trots allt. Det svåra är att börja, sen är det inte så farligt när man väl kommit igång och efteråt så känns det bra att man fått något gjort. Men nu, innan, så känns allt väldigt tungt... Men, om jag nu bara klickar iväg detta, så ska jag nog komma igång en stund...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er 113 trinn fra heisen og opp, men hvor mange trinn det er om man ikke tar heisen i det hele tatt...