torsdag, maj 25, 2006

En kväll framför TVn

Jag kom iväg tillslut och hämtade de där kläderna och så passade jag på att lämna några andra kläder hos en säljarkollega och hämta mina lådor från mossagården http://mossagarden.se vi prenumererar på en stor grönsakslåda och en fruktlåda varannan vecka. Det är superbra tycker jag :o)

Sen kom jag hem o nattade barnen och så hade jag tänkt jobba lite mer efter det, men det bidde det inget med :o(

Först tittade vi på Desperate Hosewifes samtidigt som jag sorterade upp 2 stora korgar med tvätt. Det hann jag inte klart med innan programmet var slut, så då började jag titta på en fransk film istället på en annan kanal. Sen fastnade jag förståss på den istället för att gå ner hit o jobba :o/ Klockan var 11 när filmen var slut så då gick jag och lade mig istället.

Så därför sitter jag nu här med min tallrik med fil o flingor och får ta tag i jobbet en stund innan det är dax att laga o äta mat, packa inför kryssningen/sova-över-hos-mormor-o-morfar och sen iväg.

Inga kommentarer: