tisdag, oktober 30, 2007

Stolt mamma!

Eftersom det är höstlov denna veckan, så gör de lite kul saker på fritis när det nu inte är någon skola. Idag var det stor tournering i 4 i rad för hela Bäckabo. Bäckabo består av klasserna FD, som Hanna o Elin går i, 1D och 2D. Vet ni vem som vann hela rubbet?

Jo, MIN HANNA!

Hon slog alla nollorna, alla ettorna och alla tvåorna :-)

Hon vann en stor chokladpengsmedalj. Den är verkligen jättestor. 10 cm i diameter.

Som hon lös av stolthet när jag kom hem. Sen ville hon förståss spela en match mot mig på vårt 4 i rad-spel. Så vad gjorde den stolta mamman då? Lät dottern fortsätta att vara vinnare? Nänä, jag tog givetvis ner henne på jorden igen... Inte kan man väl tillåta sig att förlora mot en 6-åring heller? Kanske var det lite elakt av mig?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hanna är mitt kusinbarn *stolt*! Jag får utmana henne när jag kommer ner till stugan i sommar - hoppas att hon är snäll med mig...!

Ulrika sa...

Ajaj, Erik...

Då får hon nog träna lite till innan sommaren.

Jag minns alltför väl vem som alltid vann när vi två spelade något, men kanske kan jag ta revansch med hjälp av nästa generation ;-)

Anonym sa...

Jag minns bara att du ALLTID vann i Yatzy!