tisdag, augusti 08, 2006

Kick-offen

190 säljare var vi på kickoffen, det är rätt bra uppslutning av knappt 300 tycker jag. Jag har aldrig förr sett så många molnmammor och storpricklänningar på samma ställe :o)

Roligt med mycket folk, men för mig blev det lite för mycket på något vis. Jag hade tänkt kolla in ansiktena till namnen jag sett på chatten o så, men jag gav upp rätt snart. det kändes bara för mycket, så jag lade ner och pratade nästan bara med de som jag kände sedan innan. Vi var indelade i grupper efter var vi bor, så skåningarna fick jag väl lite koll på tillslut iallafall.

De nya kläderna var givetvis underbara :o) Jag fastnade först o främst för den härligt turkosa sköldiströjan i dammodell. Tyvärr var den i S i provkollektionen och den var aldeles för liten för mig, så jag får vänta tills vi får vår första leverans innan jag kan använda den... Men det andra var också såå fint :o)

Inga kommentarer: