onsdag, augusti 16, 2006

Höstens första me&i-träff

Igårkväll var jag på en gård här i närheten och höll min första träff med höstens kollektion. Det var första gången jag var hos den värdinnan, men hon har varit en bra kund sedan innan, så jag hoppades att jag skulle komma över 5 000 iallafall.

Det kändes lite nervöst till att börja med och jag tyckte att jag fick dåligt med reaktioner på kläderna. Men så kom jag till vår nya plysch-serie och då brakade ovationerna loss! De blev som tokiga :o) Och det kan jag förstå, plyschen är helt underbar och otroligt mjuk o go. Efter det så blev stämningen lite mer uppsluppen även för resten av kläderna.

Efter själva visningen så kastade de sig över kläderna och handlade på väldigt bra. 10 800 kom de upp i :o) Helt fantastiskt. Min nästbästa träff ever :o)

Så nu kom jag i ett nafs över 10 000-kronors-gränsen, så nu får jag handla till mig o min familj med 30% rabatt. Jag beställde en del till migsjälv o Anders på en gång, men barnen får välja själva i eftermiddag tänkte jag.

Ny träff ikväll hos en stamvärdinna. Kan ju inte hjälpas att förväntningarna är lite uppskruvade efter igår....

Nu ska jag jobba och i eftermiddag ska jag åka med Hanna till tandläkaren.

Inga kommentarer: