fredag, mars 23, 2007

Solig fredag

Idag har solen strålat :-) Det har ändå varit relativt kallt o blåsigt ändå, men solen gör ändå allting lättare på något vis.

Jag såg att barnen på dagis var ute tidigt på förmiddagen fram till lunch och sen direkt efter lunch igen ända tills de blev hämtade. Trevligt när de är ute så mycket. Roligt också nu innan träden fått sina blad, för då kan jag stå och spana på dem från fönstret :-)

Sammanlagt har jag nog suttit nästan 2 timmar i solstolen på balkongen (Fullt påklädd, förståss) med Stephen Kings Det. Det är en bra bok som det var hemskt längesen jag läste. Jag gillar att läsa om bra böcker.

Jag gick min promenad också. I sällskap av årets första viol, solen och vinden. Härligt

Det var några av dagens positiviteter.
Negativiteterna tänker jag inte skriva något om.

En positivitet från i onsdags är förresten att jag lyckades få iväg mig till Gerdahallen för att köpa ett 6-månaders-kort och ta mig igenom ett pass Gympa med stång :-) Nu ska jag bara fortsätta att gå dit minst en gång i veckan!

Inga kommentarer: