måndag, mars 19, 2007

Jodå, jag är kvar!

Jag har varit dålig på att skriva här den sista tiden. Men, när jag började med bloggen så lovade jag migsjälv att inte ha dåligt samvete när jag inte skriver och att jag inte behöver berätta om det som hänt medan jag inte skrivit om jag får en sån period. Så det så.

I lördags var vi iallafall på vernissage på Cillas utställning på Vid Ån. Det var trevligt. Hon fick tydligen det mesta sålt redan på vernissagen! Men utställningen är kvar över påsken ifall någon är intresserad av att se den.

Både lördag o söndag har varit dåliga dagar för mig. Känt mig trött o tradig och inte orkat något utöver det absolut nödvändiga. Men söndagen fick en trevlig avslutning när jag lekte "kom alla mina kycklingar" med barnen :-) Det är annars inte så ofta som jag leker med mina barn.

Inga kommentarer: