onsdag, februari 21, 2007

Snöoväder!

Jag hoppas att det lugnar ner sig tills imorgon för då ska jag på spa & beauty-weekend i Swinuchie (eller hur det nu kan stavas... det där stället i Polen som man kommer till med färjan från Ystad) tillsammans med min kompis Cecilia. Jag har verkligen sett fram emot detta, så våga nu inte ställa in färjan imorgon! Ska bli skönt att komma ifrån lite. Igen.
Hoppas nu bara att jag orkar med att semestra i fyra dagar... Jag har ju så lite ork nuförtiden. Igår orkade jag ingenting mer än det absolut nödvändiga. Resten av tiden låg jag och läste. Men antagligen orkar jag då när jag är iväg, men sen slår det väl tillbaks i veckan som kommer efter... Det brukar bli så. En bra dag så orkar jag göra lite saker, men så försvinner orken helt dagen efter :-(
Nåja, nu ska jag inte gnälla mer. Det ska bli jättehärligt att vara med Cecilia ett tag! Nästan som på "den gamla goda tiden" :-)

Inga kommentarer: