onsdag, februari 27, 2008

Ny husvagn!

Ja, nu är den här :-)

Min splitternya fina Knaus!
Sport 500 QDK heter den och den är sååå fiiin och den är miiin!!
Ja, jag är helt spattig idag ;-)
Det är trots allt den näststörsta affären vi gjort (huset var ju större, och då var jag också ännu spattigare)
Att jag säger att den är miiin beror på att den står på mig, så det var jag som fick skriva på och som fick nycklarna o så :-) Kändes härligt det hela!

Det verkar som att Thea har funnit sig i sin lott att sova i den understa sängen i trevåningssängen. Vi har lovat att göra det lite mysigt nere hos henne, så det blir som en fin koja att sova i. De andra har varit helt klara över fördelningen sedan vi var o tittade. Hanna överst, Elin i mitten och Thea längst ner.

Ja, något annat än husvagnen kan jag inte prata om alls idag, så det får väl räcka så :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Precis som bröderna i "Pistvakt" Sven-E längst upp, Jan-E i mitten och Oll-E längst ner ;) //Fabror Stefan