fredag, juli 28, 2006

Varmt varmt varmt

8 dagar kvar.

Tänk att det har varit så varmt så länge! Det är ju ända sedan början på juni, så snart är det 2 månader som det varit riktig sommar :o) Det är vi ju inte bortskämda med annars.

Jag tycker det är trevligt. Först en riktig vinter med mycket snö, sen en riktig sommar med mycket sol :o)

Men det finns väl ett behov av regn där ute nu...

De har pratat på TV o radio om att det skulle komma skurar idag o imorgon. Det är ju bra, men synd att det skulle vara just när vi skulle ner till Stugan o röja på vinden... Men vi åker ner ändå och chansar på att vi inte ska bli störda. Mamma o Pappa ska också dit och min morbror o moster och min kusin och hans fru bor där nere nu. Det är min moster som dragit igång det hela nu, men det har väl egentligen behövts så länge jag kan minnas.

På jobbet är jag äntligen klar med genomgången av fälthjälpstexterna. :o) Så nu har jag börjat på att översätta rapporter. Kul med lite omväxling :o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,

Ja, det var det hotellet jag menade. Ligger väldigt fint med utsikt över viken och bron.

Hoppas du får en trevlig kick-off!