onsdag, juli 19, 2006

Möte i Birkeröd, Danmark

Fast just nu har vi paus.

Jag cyklade till pågatåget och i Malmö köpte jag ett par nya pocketböcker att roa mig med på resten av resan. Sedan vidare med Öresundståg och S-tog och så promenad den sista biten. Drygt 2½ timmar tog det från dörr till dörr. Det är inte mycket mer än det tar med bilen, så jag är väldigt nöjd och kommer säkert att ta tåget fler gånger.

Det var härligt att cykla. Det var hemskt längesedan jag gjorde det sist. Säden mognar på åkrarna och doftar så gott :o)

Det blev nästan lite för varmt o svettigt på slutet av promenaden på slutet, men inte så jag klagar :o)

Men, en sak måste jag beklaga mig lite över och det är att jag fått en skoskavsblåsa på lilltån. Ajajaj, och jag som inte har några andra skor med mig :o(

Ikväll blir det middag tillsammans med Kjell, övernattning på hotell i Köpenhamn och så nytt möte imorgon. Sedan blir det tåget hem till familjen igen :o)

Inga kommentarer: